مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 12:202020-08-15سياسي

بیانیه بیش از یکصد استاد دانشگاه صنعتی شریف: انتقاد از عطش مسوولان برای دکتر شدن


نزد اینان کار فاخر دانشگاهی، که نیازمند ممارست و تلاش به اندازه یک عمر و رنج و زحمت سالیان دراز است، چنان سبک انگاشته شده که بعضا اظهار داشته اند پس از پایان مسئولیت دولتی خود به خانه اصلی شان یعنی دانشگاه باز می گردند! گویی که همه این بدفهمی ها و ناهنجاریها کم بوده است، - بیانیه بیش از یکصد استاد دانشگاه صنعتی شریف: انتقاد از عطش مسوولان برای دکتر شدن نزد اینان کار فاخر دانشگاهی، که نیازمند ممارست و تلاش به اندازه یک عمر و رنج و زحمت سالیان دراز است، چنان سبک انگاشته شده که بعضا اظهار داشته اند پس از پایان مسئولیت دولتی خود به خانه اصلی شان یعنی دانشگاه باز می گردند! گویی که همه این بدفهمی ها و ناهنجاریها کم بوده است، موسساتی نیز تشکیل شده که به مسئولان دولتی و حکومتی مدارک دکترا اعطا نماید.

یکصد تن از استادان دانشگاه صنعتی شریف، با انتشار بیانیه ای از ولع برخی مسوولان برای کسب مدارک دانشگاهی در دوران مسوولیت شان انتقاد کردند.

متن بیانیه که در اختیار عصر ایران قرار گرفته به شرح زیر است:هموطنان گرامی، دانشجویان، همکاران عزیز و مسئولین محترم! طی چند دهه گذشته جامعه ما شاهد پدیده شگفت انگیزی بوده که متاسفانه به مرور نیز تشدید شده و آن عطش کسب مدارک دانشگاهی توسط شماری از سیاسیون بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه بیش از یکصد استاد دانشگاه صنعتی شریف: انتقاد از عطش مسوولان برای دکتر شدن

بیانیه بیش از یکصد استاد دانشگاه صنعتی شریف: انتقاد از عطش مسوولان برای دکتر شدن