مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 11:352020-08-15اقتصادي

آب بیرم؛ معضلی که همچنان گره آن گشوده نشده است


آنچه امروز مشاهده می شود آب منطقه بیرم، نه تنها قابل شرب نبوده بلکه برای مصارف دیگر هم مناسب نیست، از این رو در پی دریافت ویدئویی از وضعیت آب بیرم موضوع را برای بار دیگر از سوی مدیرعامل آبفا فارس پیگیری کردیم.

-   دستگاه حفاری هنوز مشغول کار است  علی بوستانی در این باره گفت: دستگاه حفاری هنوز مشغول کار است و مرحله دوم عملیات نیز آغازشده است و تا جایی پیش خواهد رفت تا به آب مناسب دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه حفر چاه، حفر گالری و پشته زنی هنوز ادامه دارد، افزود: تا این عملیات به پایان نرسد، آب قابل استفاده نخواهد بود و مردم باید از طریق آب شیرین کن های موجود آب موردنیاز خود را تامین کنند.

مدیرعامل آبفا فارس پیدا کردن سرمایه گذار جهت در اختیار قرار دادن تانکر را منوط به درخواست مسئولان آن منطقه دانست و عنوان کرد: استفاده از تانکر برای مواقع ضروری نیست و اقدامی اساسی است که نیاز به سرمایه گذار دارد.

پایان عملیات کف شکنی چاه قابل پیش بینی نیست  رضا عسکری، معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا فارس نیز در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اعلام زمان باقی مانده تا بهره مندی مردم بیرم از آب سالم و قابل شرب، بیان کرد: پایان عملیات کف شکنی چاه قابل پیش بینی نیست و پس از پایان کف شکنی، آزمایش پمپاژ، آزمایش های میکروبی و شیمیایی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب بیرم؛ معضلی که همچنان گره آن گشوده نشده است

آب بیرم؛ معضلی که همچنان گره آن گشوده نشده است