مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 10:352020-08-15دانش

دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز تا 31 مرداد خوابگاه ها را تخلیه کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در اطلاعیه ای در خصوص تخلیه خوابگاه های دانشجویی اعلام کرد: - دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز از امروز، 25 مردادماه تا 31 همین ماه فرصت دارند خوابگاه های دانشجویی را تخلیه و وسایل خود را از اتاق ها خارج کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در اطلاعیه ای در خصوص تخلیه خوابگاه های دانشجویی اعلام کرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و لزوم رعایت حداکثری فاصله فیزیکی و ضوابط بهداشتی، بازگشایی خوابگاه های دانشجویی دانشگاه مستلزم مصوبه اجرایی رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا هیات رییسه دانشگاه است که تاکنون ابلاغ نشده است.

طبق این اطلاعیه، مهلت تخلیه اتاق ها برای دانشجویان خوابگاهی دانشگاه شهید چمران اهواز تمدید شده و دانشجویانی که هنوز اقدام به تخلیه نکردند، از امروز، 25 مردادماه تا 31 همین ماه فرصت دارند ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی با مراجعه به خوابگاه ها، وسایل خود را از خوابگاه خارج کنند.

بر اساس این اطلاعیه، این بازه زمانی تمدید نخواهد شد و پس از آن، وسایل موجود در اتاق ها به انبار های در نظر گرفته شده در سطح خوابگاه های دانشگاه انتقال خواهند یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز تا 31 مرداد خوابگاه ها را تخلیه کنند

دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز تا 31 مرداد خوابگاه ها را تخلیه کنند