مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 08:002020-08-15اقتصادي

تأمین بودجه برای لباس 2000 آتش نشان


تهران باید 145 ایستگاه آتش نشانی داشته باشد که در حال حاضر 132 ایستگاه دارد و قرار است تا پایان سال 6 ایستگاه جدید نیز اضافه شود که افزودن این ایستگاه ها زمان رسیدن آتش نشانان به محل حادثه را کاهش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی، در مراسم آیین رونمایی از تجهیزات جدید، کارگاه آموزشی و افتتاح ایستگاه 132 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: یکی از نکات مثبت این دوره مدیریت شهری تقویت سازمان آتش نشانی بود و از همان ابتدا در کمیسیون محیط زیست و سلامت به این موضوع اهمیت داده شد.

وی ادامه داد: بعد از حادثه پلاسکو نگاه ویژه ای به این سازمان شد و این نگاه ادامه یافت و خوشبختانه به سرعت، قبل از این که وارد افزایش قیمت ارز شویم و تورم اخیر را داشته باشیم بسیاری از این تجهیزات خریداری شد، این کار باید ادامه یابد و هرچه نوآوری در جهان در این زمینه هست به کشور برسد.

هاشمی به مرکز آموزش آتش نشانی اشاره کرد و گفت: این مرکز می تواند کمک شایانی به کل کشور کند و می توان آن را تقویت کرد و با کمک وزارت کشور به مرکز آموزش کشوری تبدیل شود، به طوری که می توان بودجه های ملی را به آن اختصاص داد تا همه شهرهای کشور بتوانند از این امکانات استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین بودجه برای لباس 2000 آتش نشان

تأمین بودجه برای لباس 2000 آتش نشان