مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 05:402020-08-15اجتماعي

آیا راهی به رایتینگ آیلتس 8 وجود دارد؟


زبان آموزان بسیاری که در مسیر یادگیری زبان انگلیسی و اخذ مدرک IELTS بنا به اعلام مراکز و مشاوران مهاجرتشان نیاز به نمره هشت در رایتینگ آیلتس پیدا می کنند؛ - اما به تجربه و مشاهدات ما، دیگر چند سالیست که گرفتن این نمره امکان پذیر نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابراعلام آکادمی زبان اکسیر، در ادامه این متن که به قلم کارشناسان آکادمی اکسیر به نگارش رسیده است سعی شده با معرفی بهترین ، متقاضی با سیستم های آموزشی آن ها آیلتس را یاد می گرفت و در نهایت امتحان داده و نمره مورد نظر را می گرفت؛ اما با گذر زمان، چند اتفاق افتاد که داستان عوض شد.

روایتی از ساخت یک جاده خاکی از آنجا که استفاده از فرم های از پیش آماده کار بشر را بسیار ساده می کند، متقاضیان آیلتس مادام به دنبال میان برهایی برای گرفتن نمرات بالا در آیلتس بودند.

پس مدرسین و موسسات قالب هایی از پیش تعیین شده ساختند تا کار را برایشان ساده کنند و برای چندین سال این اتفاق افتاد و دست بر قضا، این متد جواب می داد.

زبان آموزشی که سطح زبان عمومی اش Pre Intermediate بود می توانست در رایتینگ آیلتس نمره 6.

5 بگیرد! این برایش غوغا بود! اما به مرور زمان، حرکت از این جاده خاکی آنقدر گرد و غبار هوا کرد که ادارات مهاجرتی کانادا و استرالیا نامه ای به IELTS.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا راهی به رایتینگ آیلتس 8 وجود دارد؟

آیا راهی به رایتینگ آیلتس 8 وجود دارد؟