مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:152020-08-15سياسي

وجود نیروی انسانی خلاق زمینه ساز توسعه علمی استان کردستان است


معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: توجه به نیروی انسانی خلاق و پیشینه تاریخی فعال می تواند به توسعه حوزه فناوری در استان کردستان منجر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سورنا ستاری صبح امروز پس از ورود به فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پیگیری مصوبات سفر قبلی از اهم برنامه های سفر به استان کردستان است.

وی با اشاره به دیگر اهداف سفر یک روزه خود به استان کردستان، افزود: توسعه زیرساخت های دانش بنیان استان کردستان یکی دیگر از اهداف ما در این سفر است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور بیان کرد: با توجه به پتانسیل های خوبی که استان دارد باید به سرمایه گذاری بیشتر و ایجاد پارک های علم و فناوری در دیگر شهرستان های استان نیز توجه کنیم.

وی ضمن تاکید بر ضرورت حمایت از بخش علمی و فناوری استان کردستان، یادآور شد: توجه به نیروی انسانی خلاق و پیشینه تاریخی فعال می تواند به توسعه حوزه فناوری در استان کردستان منجر شود.

ستاری در پایان یادآور شد: توجه به صنایع خلاق در استان کردستان می تواند جهش بسیار مناسبی را در حوزه فناوری به استان بدهد.

سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رییس در جمهور در حالی از دقایقی قبل سفر یک روزه خود به استان کردستان را آغاز کرده است که علاوه بر بازدید از چندین طرح حوزه فناوری، با نماینده ولی فقیه در کردستان نیز دیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود نیروی انسانی خلاق زمینه ساز توسعه علمی استان کردستان است

وجود نیروی انسانی خلاق زمینه ساز توسعه علمی استان کردستان است