مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 10:252020-08-14پزشكي

خوزستان پتانسیل بازگشت به وضعیت قرمز را دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به احتمال بازگشت خوزستان به وضعیت قرمز بیماری کرونا در صورت رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی، گفت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا، - ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به احتمال بازگشت خوزستان به وضعیت قرمز بیماری کرونا در صورت رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی، گفت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا، استان قم مواجهه سنگینی با بیماری داشت، بنابراین اگر ایمنی جمعی کارایی داشته باشد نباید وضعیت این استان دوباره قرمز می شد اما مجددا قرمز شد، پس این پتانسیل دوباره قرمز شدن در خوزستان نیز وجود دارد.

دکتر یوسف پریدار در خصوص نحوه رنگ بندی وضعیت شیوع کرونا اظهار کرد: زمانی که گفته می شود وضعیت سفید است یعنی تعداد بیماران بستری به ازای هر 100 هزار نفر جمعیت در یک روز کمتر از سه نفر باشد و با جابه جا شدن دو تا سه مورد بستری در یک روز، ممکن است این رنگ بندی تغییر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: روند بیماری اهمیت دارد و رنگ بندی، همه چیز را در خصوص نحوه انتقال، شدت و سرایت بیماری نشان نمی دهد.

پریدار ادامه داد: اعداد و آمار همان چیزی است که از قبل پیش بینی کرده بودیم.

از اردیبهشت ماه پیش بینی شده بود که با این سطح قرنطینه، احتمالا افزایش بیماری خواهیم داشت که این افزایش نیز در استان خوزستان مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان پتانسیل بازگشت به وضعیت قرمز را دارد

خوزستان پتانسیل بازگشت به وضعیت قرمز را دارد