مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-14سياسي

عزاداری امام حسین(ع) تعطیل بردار نیست/ضرورت فضاسازی مذهبی


عزاداری امام حسین(ع) تعطیل بردار نیست اما شرایط در سال جاری تغییر کرده و باید با فضا سازی های هنرمندانه و مناسب فضای شهر را متناسب با ایام محرم تغییر داد.

- آرادان- امام جمعه آرادان گفت: عزاداری امام حسین(ع) تعطیل بردار نیست اما شرایط در سال جاری تغییر کرده و باید با فضا سازی های هنرمندانه و مناسب فضای شهر را متناسب با ایام محرم تغییر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته که به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) آرادان برگزار شد با اشاره به نزدیکی ایام محرم، بیان کرد: محرم و صفر دو ذخیره برای مسلمانان و انسان ها هستند که همه فرقه ها، انسان ها، گروه های جامعه، طبقات مختلف و … برای سید الشهدا (ع) عرض ادب می کنند و حتی شاهد حضور هندوها، زردشتی ها، مسیحی ها و دیگر آیین هستیم.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری محرم متفاوت است همچنان که ماه رمضان ما نیز متفاوت بود زیرا ویروس کرونا که همه جهان را در نوردید شرایطی را پدید آورده که اوضاع تفاوت دارد، افزود: محرم غم و اندوهی همه را فراهم می گیرد اما امسال این غم مضاعف است زیرا نمی توانیم مانند سنوات گذشته عزاداری کنیم و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند صاحبان عزا و مجالس و عزاداران باید دقت کرده و آنچه از سوی ستاد مقابله با کرونا من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری امام حسین(ع) تعطیل بردار نیست/ضرورت فضاسازی مذهبی

عزاداری امام حسین(ع) تعطیل بردار نیست/ضرورت فضاسازی مذهبی