مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 06:052020-08-14اقتصادي

ردپای سهام عدالت در ریزش اخیر شاخص بورس


درحالی که بسیاری از مشمولین سهام عدالت از دریافت نکردن وجه حاصل از فروش سهام خود گله داشتند، صدای سایر سهامداران نیز از وضعیت فروش این سهام و تاثیر آن در روند حرکت شاخص درآمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایسنا، حدود دوماه از امکان فروش 30 درصد سهام عدالت و یک هفته از امکان فروش 60 درصد آن برای مشمولانی که روش مدیریت مستقیم را برای سهام خود، پس از آزادسازی سهام عدالت در اردیبهشت ماه انتخاب کرده بودند گذشته و همچنان پرونده عدم واریز وجه حاصل از فروش این سهام برای برخی مشمولان باز است.

این مشکل تا جایی ادامه یافت که فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصاد و دارایی اعلام کرد که فروشندگان سهام عدالت که در واریز مبلغ حاصل از فروش سهام عدالتشان با تأخیر غیرمعمول مواجه شده‌اند، برای پیگیری مراتب به مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه اطلاع دهند.

سهام عدالت صدای سایر سهامداران را هم درآورد!این مباحث درحالی مطرح می شد که روز چهارشنبه صدای اعتراض سهامداران بورسی از نحوه فروش سهام عدالت توسط کارگزاری ها بلند شود که باعث شد شاخص کل بورس روندی منفی به خود بگیرد و برخی سهم های موجود در پرتفوی سهام عدالت ریزشی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردپای سهام عدالت در ریزش اخیر شاخص بورس

ردپای سهام عدالت در ریزش اخیر شاخص بورس