مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 04:452020-08-14سياسي

مردم نذورات بهداشتی را جایگزین نذورات غذایی کنند


رییس مرکز امور خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: مردم می توانند با توجه به شرایط کنونی شیوع کرونا، نذورات خود را مثلا بجای توزیع غذا در محرم به خرید و توزیع مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده تغییر داده و بین عزاداران حسینی توزیع کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، حجت الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: در این صورت بسیاری از مردم که از توانایی کمتری برای خرید مواد ضد عفونی و بهداشتی برخوردار هستند از نفع این عمل برخوردار شده و از طرفی نیز در سطح کلان برای جلوگیری از گسترش و کنترل ویروس کرونا گام موثری برداشته می شود.

وی با بیان اینکه تهیه و توزیع بسته های معیشتی در قالب گوشت، حبوبات، روغن، مرغ، رب گوجه فرنگی و غیره نیز با هدف جلوگیری از انتقال ویروس به دیگران به واسطه طبخ و توزیع غذا مناسب تر به نظر می رسد، تصریح کرد: در هر صورت تهیه و توزیع مواد ضد عفونی با هدف جلوگیری از گسترس کرونا که با جان مردم سرو کار دارد امری پسندیده به نظر می رسد.

شرفخانی افزود: برخی مردم نیز مثلا یک روز از ایام خاص محرم را نذر کرده اند که غذای گرم طبخ و توزیع کنند که در صورت عدم جاری شدن صیغه نذر این عده نیز می توانند در همان روز خاص ماسک، الکل و مواد ضد عفونی تهیه و توزیع کنند که در این شرایط نیز اقدامی بسیار ارزشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم نذورات بهداشتی را جایگزین نذورات غذایی کنند

مردم نذورات بهداشتی را جایگزین نذورات غذایی کنند