مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 01:352020-08-13اقتصادي

همراهی 700 زن سرپرست خانوار با دانش بنیان ها در رزمایش همدلی


با اوج گیری ویروس کرونا در کشور در زمینه تولید ماسک های سه لایه فعالیت مان را آغاز کردیم و بعد از ماه مبارک رمضان با در نظر گرفتن مستمری از 700 نفر از زنان سرپرست خانوار در زمینه نصب کش و بسته بندی ماسک کمک گرفتیم.

- فرید نجات بخش مدیرعامل شرکت دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره فعالیت های این شرکت و رزمایش همدلی این شرکت گفت: شرکت ما از 20 سال قبل در بحث تولید و تجهیزات پزشکی فعالیت خود را آغاز کرده که عمده محصولات مان نیز تجهیزات بیمارستانی مانند تخت، چراغ، دستگاه های شتاب د هنده پرتودهی، دستگاه رادیولوژی و  سی تی اسکن است.

   وی افزود: رسالت شرکت ما پرداختن به نیازهای موجود کشور و رفع آنها است البته از اوایل اسفندماه که بحث شیوع ویروس کرونا اعلام شد که کشور نیاز شدیدی به تامین ماسک دارد و ما نیز با بررسی هایی که انجام دادیم متوجه شدیم که تولید دستگاه ماسک داخل کشور چندان وجود ندارد و یا اگر هم ادعایی وجود دارد چندان قابل قبول نیست.

  مدیرعامل شرکت دانش بنیان ادامه داد: بنابراین با بررسی هایی که انجام دادیم متوجه شدیم که چنین ضعفی در کشور وجود دارد و سعی کردیم با توجه به توانمندی هایی که از نظر فنی در زمینه های مختلف در حوزه های الکترونیک و مکانیک داریم خط تولید ماسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی 700 زن سرپرست خانوار با دانش بنیان ها در رزمایش همدلی

همراهی 700 زن سرپرست خانوار با دانش بنیان ها در رزمایش همدلی