مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 00:152020-08-13سياسي

شکایت نمایندگان مجلس از آخوندی و زنگنه به دلیل «ترک فعل»


نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون گفت: تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شکایت نامه از آقایان زنگنه و آخوندی را امضاء و آماده کرده و هفته آینده تقدیم قوه قضاییه خواهیم کرد.

- ابوالفضل ابوترابی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، درخصوص توییت اخیر خود مبنی بر شکایت از بیژن زنگنه و عباس آخوندی، اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شکایت نامه را امضا و آماده کرده و هفته آینده تقدیم قوه قضاییه خواهیم کرد.

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون افزود: امروز ما با پدیده ای به نام ترک فعل مواجه هستیم که افراد طی آن اجازه نمی دهند کارهای بزرگ در مملکت انجام شود و این کارهای بزرگ در آینده مانند بهمنی بر سر مردم خراب می شوند و آن ها را نسبت به نظام و کشور بدبین خواهند کرد.

وی ادامه داد: یکی از این اقدامات، توقف 6 ساله ساخت مسکن و بی تدبیری وزیر وقت یعنی آقای آخوندی در خصوص عدم توسعه ساخت مسکن بود که امروز مستأجران را ناراضی و نسبت به نظام هم بدبین کرده است.

ابوترابی تصریح کرد: وزیر نفت نیز تمام اقدامات بزرگ نفتی ما که باعث می شد از وابستگی به نفت خام جدا شویم و به سمت فراورده آن حرکت کنیم را متوقف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت نمایندگان مجلس از آخوندی و زنگنه به دلیل «ترک فعل»

شکایت نمایندگان مجلس از آخوندی و زنگنه به دلیل «ترک فعل»