مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 23:052020-08-13پزشكي

روشی برای شناسایی کروناویروس سندرم حاد تنفسی 2 در فاضلاب


گروهی از محققان نشان داده اند که از هفت روشی که معمولاً برای آزمایش ویروس ها در فاضلاب تصفیه نشده استفاده می شود، روش جذب و استخراج می تواند به طور کارآمد کروناویروس سندرم حاد تنفسی 2 را تشخیص دهد که این می تواند وسیله کارامد دیگری برای تشخیص کووید-19 باشد.

- روشی برای شناسایی "کروناویروس سندرم حاد تنفسی 2" در فاضلاب گروهی از محققان نشان داده اند که از هفت روشی که معمولاً برای آزمایش ویروس ها در فاضلاب تصفیه نشده استفاده می شود، روش "جذب و استخراج" می تواند به طور کارآمد کروناویروس سندرم حاد تنفسی 2 را تشخیص دهد که این می تواند وسیله کارامد دیگری برای تشخیص کووید-19 باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شناسایی بیماری کووید-19 اخیرا با انجام آزمایش هایی همانند سواب های بینی یا نمونه های بزاق انجام می شود.

اکنون محققان دانشگاه هوکایدو اظهار کرده اند نظارت بر فاضلاب روشی است که به ما امکان می دهد تا میزان شیوع این بیماری همه گیر را در مقیاس بسیار بزرگتر کنترل کنیم.

این یک روش جدید نیست و برای تشخیص ویروس های فاقد پوشش لیپیدی استفاده شده است؛ اما برای ویروس های دارای پوشش لیپیدی مانند کروناویروس سندرم حاد تنفسی 2 استفاده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشی برای شناسایی کروناویروس سندرم حاد تنفسی 2 در فاضلاب

روشی برای شناسایی کروناویروس سندرم حاد تنفسی 2 در فاضلاب