مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 22:202020-08-13بين الملل

امارات باید مسئولیت تمامی عواقب حماقت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بپذیرند


وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت شدید برقراری روابط دیپلماتیک میان امارات عربی متحده و رژیم صهیونیستی، این اقدام را یک حماقت راهبردی از سوی ابوظبی و تل آویو دانست که بدون تردید حاصل آن تقویت محور مقاومت در منطقه خواهد بود.

- وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت شدید برقراری روابط دیپلماتیک میان امارات عربی متحده و رژیم صهیونیستی، این اقدام را یک حماقت راهبردی از سوی ابوظبی و تل آویو دانست که بدون تردید حاصل آن تقویت محور مقاومت در منطقه خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت شدید برقراری روابط دیپلماتیک میان امارات عربی متحده و رژیم صهیونیستی، این اقدام را یک حماقت راهبردی از سوی ابوظبی و تل آویو دانست که بدون تردید حاصل آن تقویت محور مقاومت در منطقه خواهد بود.

در این بیانیه تاکید شده است که مردم مظلوم فلسطین و همه ملت های آزاده جهان هرگز عادی سازی روابط با رژیم غاصب و جنایت پیشه اسراییل، و همداستانی با جنایات آن رژیم را نخواهند بخشید.

بدون تردید خون های به ناحق ریخته شده ی هفت دهه مقاومت برای آزادی سرزمین مقدس فلسطین و قبله اول مسلمین، دیر یا زود گریبان خیانتکاران به آرمان فلسطین را خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات باید مسئولیت تمامی عواقب حماقت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بپذیرند

امارات باید مسئولیت تمامی عواقب حماقت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بپذیرند