مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 20:252020-08-13پزشكي

علائم جدید کرونا / خوددرمانی ممنوع


رییس بیمارستان شهدای تجریش با تشریح علائم جدید شناسایی شده در بیماران مبتلا به کرونا، از تکمیل ظرفیت اختصاص داده شده به این بیماران در بیمارستان خبر داد و گفت: - رییس بیمارستان شهدای تجریش با تشریح علائم جدید شناسایی شده در بیماران مبتلا به کرونا، از تکمیل ظرفیت اختصاص داده شده به این بیماران در بیمارستان خبر داد و گفت: عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی در کنار خستگی و فرسودگی کادر درمان؛ نظام سلامت را برای پاسخگویی به موج بعدی بیماران با بحران و مشکلات جدی مواجه می کند.

دکتر رضا جلیلی خشنود - عضو ستاد مقابله با کرونای تهران در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش آمار ابتلا و فوتی های کرونا طی ماه اخیر، گفت: در حال حاضر اکثر بیمارستان ها کاملا درگیر این بیماری بوده و با حداکثر ظرفیت مشغول به ارایه خدمت هستند.

وی با بیان اینکه هم اکنون حدود 100 بیمار کرونایی در بیمارستان شهدای تجریش بستری هستند، اظهار کرد: البته بیمارستان هم پذیرای بیماران کرونایی وهم غیر کرونایی است و تقریبا مراجعه بیماران غیرکرونای بیش از 3 برابر کرونایی هاست.

در حال حاضر روزانه بین 15 تا 20 بیمار کرونایی و بین 40 تا 60 بیمار غیرکرونایی اعم از مغز و اعصاب، زنان، ارتوپدی، اورولوژی، سرطان و غیره در بخش های بیمارستان بستری می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علائم جدید کرونا / خوددرمانی ممنوع

علائم جدید کرونا / خوددرمانی ممنوع