مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 17:002020-08-13سياسي

سلامت مردم اولویت اصلی در برگزاری مراسم عزاداری محرم است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت مردم گفت: این مهم یک اولویت اساسی در برگزاری مراسم محرم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علیرضا نجیمی در جلسه کارگروه برگزاری مراسم عزاداری محرم و صفر که با حضور نمایندگان 14 دستگاه در اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم در عین حالی که به شعائر دینی عمل می شود، با همکاری خود مردم در حفظ سلامت آنها نیز موفق باشیم.

وی عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان شاهد کنترل ویروس کرونا بود و امیدواریم این تجربه موفق در مراسم عزاداری ماه های محرم و صفر نیز تکرار شود.

نجیمی تصریح کرد: تلاش ما برگزاری حجم گسترده ای از مراسم های عزاداری در فضای باز است و در این راستا از فضای باز حسینیه ها، حیاط مدارس، فضای باز دانشگاه یزد و دانشگاه آزاد، حوزه علمیه و مدرسه مصلی و … استفاده خواهد شد.

حرکت هیئات عزاداری محرم در خیابان ها ممنوع است نماینده نیروی انتظامی در این کارگروه نیز اظهار داشت: جابجایی و حرکت هیئات مذهبی در خیابان ها ممنوع است و مسئولان هیئات مذهبی به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

دهقان عنوان کرد: لازم است از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام شود ضمن اینکه برگزاری مراسم در فضاهای روباز نیز مورد تاکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت مردم اولویت اصلی در برگزاری مراسم عزاداری محرم است

سلامت مردم اولویت اصلی در برگزاری مراسم عزاداری محرم است