مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-13سياسي

بررسی چالش های توسعه مازندران در نشست مشترک نمایندگان و استاندار با نوبخت


اهم مسائل، مشکلات و تنگناهای توسعه مازندران در نشست مشترک اعضای مجمع نمایندگان و استاندار این استان با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، پیش از ظهر امروز اهم مسائل، مشکلات و تنگناهای توسعه مازندران در نشست مشترک اعضای مجمع نمایندگان و استاندار این استان با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست که به عنوان صبحانه کاری در سالن شماره دو استانداری برگزار شد، مهدی سعادتی رییس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به مشکلات و نارسایی های این استان گفت: مازندران با وجود برخورداری از مواهب طبیعی و استعدادهای سرشار فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی از کاروان توسعه کشور عقب مانده است.

وی عدم توجه جدی مدیران ملی به ظرفیت های فراوان مازندران را دلیل عمده مشکلات توسعه ای دانست و افزود: تغییر نگرش مسؤولان دولت به توانمندی ها و ظرفیت های راهگشای مازندران در روند توسعه این استان ضرورت دارد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فقدان طرح های اساسی و زیربنایی چشمگیر در مازندران خواستار اختصاص اعتبارات ملی برای طرح های نیمه تمام عمرانی در این استان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی چالش های توسعه مازندران در نشست مشترک نمایندگان و استاندار با نوبخت

بررسی چالش های توسعه مازندران در نشست مشترک نمایندگان و استاندار با نوبخت