مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 08:252020-08-13اقتصادي

صندوق حمایت از تولید و صادرات زرشک و عناب راه اندازی شود


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: پیشنهاد ما برای رفع مشکلات زرشک کاران خراسان جنوبی تشکیل صندوق حمایت از تولید و صادرات زرشک و عناب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین اکبری صبح پنج شنبه در نشست خبری اظهار کرد: سیل سال گذشته خسارت های زیادی را در خراسان جنوبی به واحدهای دامی و کشاورزی وارد کرد که برای جبران آن اقدامات متعددی انجام شد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بعد از سیل، هشت هزار و 639 خسارت دیده در بخش کشاورزی و دامی در استان شناسایی شدند، افزود: به این خسارت دیدگان 45 میلیارد و 705 میلیارد تومان اعتبار بلاعوض اعطاء شد.

اعطای 51 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به خسارت دیدگان از سیل اکبری ادامه داد: همچنین هشت هزار و 163 نفر خسارت دیده نیز حدود 51 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت کردند.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات پیش روی زرشک کاران خراسان جنوبی گفت: شیوع کرونا و در پی آن کاهش مصرف زرشک موجب افت قیمت این محصول استراتژیک خراسان جنوبی شد و خسارت هایی را به زرشک کاران وارد کرد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه میزانی از زرشک زرشک کاران عمده استان روی دست آنان مانده است، بیان کرد: باید در زمینه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق حمایت از تولید و صادرات زرشک و عناب راه اندازی شود

صندوق حمایت از تولید و صادرات زرشک و عناب راه اندازی شود