مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 07:462020-08-13سياسي

رعایت مسائل بهداشتی در مراسم محرم نقشه معاندین را خنثی می کند


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: جریان معاند در داخل و خارج کشور مترصد دامن زدن به دوگانگی برگزاری عزاداری و سلامت مردم است لذا با رعایت بهداشت، - نقشه معاندین خنثی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین علی خادمی صبح امروز در دیدار با خبرنگاران استان که در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاری کار سختی است و بیان حقایق، واقعیت ها و نواقص، کار را سنگین تر می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی وظیفه خبرنگاران متدین و انقلابی را پراهمیت تر توصیف کرد و ادامه داد: اکنون در عصر ارتباطات حاضر هستیم و فضای شبهه پراکنی به ویژه در حوزه دین بسیار قوی است لذا شناخت شیوه ها و روش های دشمن لازمه پاسخگویی به هنگام است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم محرم و صفر با دستور رییس جمهور افزود: در این مراسم طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید پروتکل های بهداشتی به شکل حداکثری رعایت شود.

حجت الاسلام خادمی با اشاره به ممنوعیت پهن شدن سفره اطعام در محرم و صفر گفت: نذورات باید به سمت قرارگاه مواسات سوق یابد یا خود هیئت ها به صورت خام، مواد غذایی را توزیع کنند و اگر در مواردی استثنا غذایی پخت شد در ظروف یک بار مصرف توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت مسائل بهداشتی در مراسم محرم نقشه معاندین را خنثی می کند

رعایت مسائل بهداشتی در مراسم محرم نقشه معاندین را خنثی می کند