مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 07:302020-08-13سياسي

قالیباف و خبرنگاران؛ از تبریک تا شکایت


اگر خبر شکایت درست باشد یعنی تنها یک هفته بعد از تبریک، شکایت شده و این دو رفتار با هم سازگار نیست مگر این که همان گونه که روزولت می گفت سرخ پوستِ خوب، - سرخ پوستِ مرده است، خبرنگار خوب را هم خبرنگار مرده بدانند.

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- کانال تلگرامی باشگاه روزنامه‌نگاران از شکایت اداره حقوقی مجلس شورای اسلامی و محمد‌باقر قالیباف از سه فعال رسانه‌ای و نیز سید مصطفی میرسلیم نماینده تهران خبر داده و دلیل آن اتهاماتی است که متوجه او در دوران شهرداری تهران و با ادعای تکاپوی جلوگیری از تصویب طرح تحقیق وتفحص در مجلس قبلی ساخته‌اند.

در این که اتهامات مالی خصوصا رشوه، بسیار سنگین است و در این فقره هم محمد‌باقر قالیباف حق دفاع و تکذیب دارد، تردیدی نیست اما آیا این دفاع تنها در این قالب، میسر است و به صورت بیانیه ممکن نبود؟ حداقل این که در پایان قید می‌شد حق پی‌گیری قضایی را برای خود محفوظ می‌داند؟ جدای این بحث که به هر حال روشن خواهد شد چند نکته قابل ذکر است:1.

ادعای آقای میرسلیم و سه فعال رسانه‌ای و احتمالا نماینده بازداشت شده مجلس قبلی، متوجه قالیباف در مقام «شهردار پیشین تهران» است نه رییس کنونی مجلس.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف و خبرنگاران؛ از تبریک تا شکایت

قالیباف و خبرنگاران؛ از تبریک تا شکایت