مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 07:252020-08-13سياسي

مخاطب شناسی؛ شرط موفقیت مدیران در ارائه برنامه ها


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیران باید در ارائه برنامه ها و اقدامات خود، مخاطب شناس بوده و از ظرفیت رسانه ها در این زمینه به خوبی استفاده کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیران باید در ارائه برنامه ها و اقدامات خود، مخاطب شناس بوده و از ظرفیت رسانه ها در این زمینه به خوبی استفاده کنند.

ناصر خوش خبر، در بیست و سومین جلسه شورای اطلاع رسانی استان که با دو دستور کار پیوست رسانه ای برنامه های هفته دولت و ایام محرم و صفر برگزار شد، اظهار کرد: نحوه ارائه برنامه ها باید به گونه ای باشد که انتظارات مردم از دستگاه های اجرایی را مرتفع کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی با تأکید بر نقش روابط عمومی های دستگاه ها در این زمینه تصریح کرد: روابط عمومی ها مکلفند به محض طرح هرگونه ابهام و پرسش از سوی مخاطبین و جامعه هدف سازمان، نسبت به پاسخگویی اقدام کنند و یک نسخه از گزارش این موضوع را نیز به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی ارائه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: از وظایف شورای اطلاع رسانی این است که در خصوص موضوعات مورد نیاز دستگاه ها به بحث و رایزنی بپردازد و مدیران موظفند برای استفاده از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخاطب شناسی؛ شرط موفقیت مدیران در ارائه برنامه ها

مخاطب شناسی؛ شرط موفقیت مدیران در ارائه برنامه ها