مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 07:052020-08-13اقتصادي

افتتاح 1500 هکتار از اراضی(کنجانچم مهران) توسط رییس جمهور


در پانزدهمین هفته از بهره برداری پروژه های ملی با عنوان تدبیر و امید در سال«جهش تولید» امروز پنج شنبه، 1500 هکتار از اراضی منطقه کنجانچم شهرستان مهران طی ویدئو کنفرانس توسط رییس جمهور افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در پانزدهمین هفته از بهره برداری پروژه های ملی با عنوان تدبیر و امید در سال جهش تولید امروز پنج شنبه، 1500 هکتار از اراضی منطقه کنجانچم مهران طی ویدئو کنفرانس توسط رییس جمهور افتتاح شد؛ حسن روحانی رییس جمهور در آیین بهره برداری از طرح آیین توسعه منابع آب و خاک در نواحی مرزی کشور، گفت: ملت بزرگ ایران امروز شاهد افتتاح طرح های بزرگ توسعه آب و خاک در مناطق مرزی هستند، با بهره برداری این پروژه ها آرزوی دیرینه مردم برآورده و دشت های این استان های مرزی، آباد می شود.

وی افزود: افتتاح 23 هکتار اراضی کشاورزی با اقدامات مهمی در طول سال های گذشته انجام شده است، بهره برداری از این طرح ها بیشتر از افتتاح های گذشته لذت بخش است؛ زیرا در دوران جنگ، یکی از مطالبات مردم این مناطق آبادانی بود.

رییس جمهور بیان داشت: پروژه آبرسانی نوین، 16 هزار و 500 هکتار از اراضی زراعی استان های ایلام و کرمانشاه را با عنوان طرح های توسعه منابع آب و خاک مرزی همزمان مورد بهره برداری قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 1500 هکتار از اراضی(کنجانچم مهران) توسط رییس جمهور

افتتاح 1500 هکتار از اراضی(کنجانچم مهران) توسط رییس جمهور