مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 06:502020-08-13اجتماعي

عدم تمدید مجدد مهلت ثبت سفارش کتب درسی


معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با اشاره به اینکه بیش از 140 میلیون نسخه کتاب در آغاز سال تحصیلی تقدیم دانش آموزان می شود، - معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با اشاره به اینکه بیش از 140 میلیون نسخه کتاب در آغاز سال تحصیلی تقدیم دانش آموزان می شود، گفت: مطابق زمان بندی، 20 مرداد ماه ثبت نام عادی دانش آموزان به اتمام رسید.

گرچه حاصل تلاش ها این بود که بیش از 12 میلیون نفر نسبت به ثبت نام اقدام کردند اما همچنان حدود یک میلیون و 800 هزار نفر باقی مانده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسدالله مرتضایی در یک برنامه تلویزیونی ضمن بیان اینکه به درخواست اولیای دانش آموزان مهلت ثبت سفارش کتب درسی تا 31 مرداد تمدید شد، اظهار کرد: به لحاظ محدودیت زمانی امکان تمدید بیش از این وجود ندارد بنابراین دانش آموزان در این فرصت اقدام به ثبت نام در سامانه ثبت سفارش کتب درسی کنند تا ما هم بتوانیم کتاب ها را به موقع به دست دانش آموزان برسانیم.

وی درباره نحوه ثبت سفارش کتب در درسی در سامانه گفت: خود دانش آموزان به صورت انفرادی و چه از طریق مدرسه به صورت گروهی این امکان را دارند که با مراجعه به سامانه ثبت سفارش کتاب (irtextbook.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تمدید مجدد مهلت ثبت سفارش کتب درسی

عدم تمدید مجدد مهلت ثبت سفارش کتب درسی