مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 06:452020-08-13اجتماعي

آغاز پیش ثبت نام سال تحصیلی مرکز آموزش علمی کاربردی غدیر


قائم مقام و مدیر مرکز آموزش علمی کاربردی غدیرگفت: این مرکز آموزشی بدون محدودیت، آماده پذیرش دانشجویان علاقه مند به تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس اجتماعی خبرگزاری فارس در شیراز، مرکز آموزش علمی کاربردی غدیر با هدف جذب و تربیت دانشجو از نقاط مختلف کشور، از سال 93 در شیراز آغاز به کار کرده است.

قائم مقام و مدیر مرکز آموزش علمی کاربردی غدیر در این خصوص اظهار کرد: این مرکز آموزشی بدون محدودیت، آماده پذیرش دانشجویان علاقه مند به تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در رشته هایی همچون، مددکاری اجتماعی کودک، مددکاری اجتماعی خانواده، تربیت مربی پیش دبستانی، تربیت مربی مهدکودک، مدیریت فرهنگی (گرایش های برنامه ریزی فرهنگی و دیپلماسی و ارتباطات فرهنگی) است.

مرتضی کوهی با اشاره به وابستگی این مرکز آموزشی به دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس گفت: اکنون با گذشت بیش از پنج سال توانسته ایم با نهادهای مختلفی از جمله بهزیستی، آموزش و پرورش و همچنین موسسه جامع خانواده بهارنکو همکاری هایی داشته باشیم.

  وی افزود: براساس تفاهم نامه هایی که با مراکز یاد شده منعقدشده است و همچنین باتوجه به اعتبار و وجاهت مدرک تحصیلی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشجویانی که طی این دوره های تحصیلی از توانایی کافی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پیش ثبت نام سال تحصیلی مرکز آموزش علمی کاربردی غدیر

آغاز پیش ثبت نام سال تحصیلی مرکز آموزش علمی کاربردی غدیر