مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 03:202020-08-12سياسي

کرونا فرصتی برای حذف کنکور


این روزها نحوه برگزاری کنکور سراسری با شیوع مجدد کرونا تبدیل به دغدغه بخشی از جامعه شده است که می توان با استفاده از ظرفیت های قانونی ضمن رفع این نگرانی ها گامی اساسی برای حذف کنکور برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا یک سال از بیانات مقام معظم رهبری درباره لزوم تصمیم گیری دقیق کارشناسی درباره کنکور می گذرد.

حضرت آیت الله خامنه ای در در دیدار با هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور با انتقاد از برخی برنامه ها در بعضی مدارس به بهانه نشاط و سرزندگی فرمودند: «گاهی اوقات فشارهای درسی در مدارس و در آموزشگاه هایی که به دنبال قبولی بیشتر در کنکور یا به دست آوردن رتبه های بالا هستند، جوان را پژمرده و افسرده می کند که باید برای حل این مسائل فکر و تدبیر و اقدام کرد.

» توصیه دیگر رهبر انقلاب به مسئولان آموزش و پرورش، فکر و تصمیم دقیق کارشناسی درباره کنکور بود.

ایشان فرمودند: «دانشگاهها می گویند در سالهای اخیر صندلی خالی هم داشته اند، لازم است کارشناسان با بررسی عمیق درباره «بودن یا نبودن کنکور، ادامه آن به شکل فعلی یا تغییر آن»، تصمیم گیری کنند و مسئولان مربوط این تصمیمات را اجرا کنند.

» آن زمان تعداد زیادی از نمایندگان مجلس دهم در گفت و گوهای جداگانه ای بر لزوم حرکت به سمت حذف کنکور تاکید داشتند، استنادات آنها به مصوبات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا فرصتی برای حذف کنکور

کرونا فرصتی برای حذف کنکور