مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 02:102020-08-12اقتصادي

کاهش وابستگی به زغال خارجی در راستای جهش تولید


وابستگی کشور به زغال خارجی با تفاهم نامه ای که بین شرکت ذوب آهن اصفهان و شرکت زغالسنگ کرمان به امضا رسید، کاهش خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ذوب آهن اصفهان، آیین انعقاد تفاهم نامه بین ذوب آهن اصفهان و شرکت زغال سنگ کرمان، دیروز، چهارشنبه بیست و سوم مردادماه با حضور باقر نیک طبع مدیرعامل شرکت زغال سنگ کرمان و هیأت همراه در حضور علی احمدیان رییس هیأت مدیره ذوب آهن و منصور یزدی زاده مدیرعامل این شرکت با هدف تأمین زغال سنگ با توجه به دو پارامتر کمی و کیفی به امضا رسید.

باقر نیک طبع گفت: اولین مرتبه است که چنین بازدیدی از ذوب آهن اصفهان دارم و عظمت این مجموعه مادر صنعتی را از نزدیک می بینم.

همکاری معادن زغال سنگ کرمان با ذوب آهن به سال ها پیش بازمی گردد و امروز با انعقاد این تفاهم نامه فصل جدیدی درد همکاری این دو مجموعه رقم می خورد.

وی افزود: کرمان به لحاظ مواد معدنی به ویژه زغال سنگ استان برخورداری به شمار می رود و ما برنامه داریم 15 درصد زغال فعلی که برای ذوب آهن تأمین می کنیم را در فاز اول به بالای 40 درصد برسانیم.

مدیرعامل زغال سنگ کرمان تصریح کرد: هدف این است که در میان مدت بهره برداری از معادن موجود را افزایش داده و کوتاه مدت نیز بر روی کیفیت و تولید فعلی اقداماتی داشته باشیم تا واردات زغال داخلی به حداقل برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش وابستگی به زغال خارجی در راستای جهش تولید

کاهش وابستگی به زغال خارجی در راستای جهش تولید