مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 18:252020-08-12اقتصادي

بازسازی تمام واحدهای تعمیری شهرستان زلزله زده سراب پایان یافت


استاندار آذربایجان شرقی با این اینکه که روند بازسازی مناطق زلزله زده کم نظیر است، از پایان بازسازی تمام واحدهای مسکونی تعمیری در مناطق شهری و روستایی زلزله زده سراب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا پورمحمدی عصر چهارشنبه در جلسه بررسی روند بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان های میانه و سراب اعلام کرد: بازسازی 65 درصد واحدهای مسکونی تخریب شده نیز در روزهای آینده پایان می یابد.

وی با قدردانی از رییس جمهور و اعضای هیأت دولت در تصویب طرح حمایت از مردم زلزله زده شهرستان های سراب و میانه، اظهار کرد: به فاصله کمتر از چند روز از وقوع این زمین لرزه در 2 شهرستان استان، تسهیلات ویژه برای مردم این منطقه توسط دولت، تصویب شد.

پورمحمدی با اشاره به درگذشت پنج نفر از هم استانی ها در زلزله اخیر گفت: جان یک نفر هم برای ما باارزش است ولی مقاوم سازی بیش از 45 درصدی منازل روستایی توسط بنیاد مسکن، از مهم ترین علت های کم بودن آمار جان باختگان این زلزله بود.

استاندار آذربایجان شرقی در بخشی از سخنان خود از بانک های استان خواست که در مدت 10 روز آینده، مشکلات موجود در زمینه پرداخت تسهیلات به متقاضیان دریافت تسهیلات بازسازی منازل مسکونی و اماکن دامی را رفع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی تمام واحدهای تعمیری شهرستان زلزله زده سراب پایان یافت

بازسازی تمام واحدهای تعمیری شهرستان زلزله زده سراب پایان یافت