مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 18:002020-08-12اقتصادي

پرداخت 36 میلیارد تسهیلات به کسب های آسیب دیده از کرونا


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از پرداخت 36 میلیارد تومان تسهیلات به واحد ها و کسب کار های آسیب دیده از کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، علی آشتاب در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری لرستان که امروز 22 مردادماه برگزار شد، با بیان اینکه در حمایت از بنگاه‌ها و کسب کار‌های آسیب‌دیده از کرونا تسهیلات خوبی در استان پرداخت کنیم اظهار کرد: با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل تامنون تعداد 23 هزار و 785 نفر در قالب 18 هزار و 710 پرونده و مبلغ 194 میلیارد و 615 میلیون تومان جهت دریافت تسهیلات کرونایی به بانک‌های استان معرفی شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه پرداخت تسهیلات به واحد‌های خسارت‌دیده، از اولویت‌های مهم و اصلی کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان است تصریح کرد: پس از بررسی‌های لازم در دستگاه‌های اجرایی و دبیرخانه کارگروه اشتغال تاکنون مبلغ 36 میلیارد تومان از طریق بانک‌های عامل به این کسب‌وکار‌ها پرداخت شده است که امیدوارم این تسهیلات بتواند کمک برای جبران خسارت این واحد‌ها باشد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان به روند اعطای تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های مستمر دبیرخانه کارگروه استانی تاکنون به یک هزار و 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 36 میلیارد تسهیلات به کسب های آسیب دیده از کرونا

پرداخت 36 میلیارد تسهیلات به کسب های آسیب دیده از کرونا