مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 17:452020-08-12اقتصادي

78 درصد مردم اصفهان از ماسک استفاده می کنند


رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اعلام اینکه به طور کلی 78 درصد مردم اصفهان از ماسک استفاده می کنند، گفت: در اصناف 65 درصد، مترو 100 درصد، سایر وسایل حمل و نقل عمومی 70 درصد و بانک ها و ادارات 90 درصد از ماسک استفاده می شود.

- ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اعلام اینکه به طور کلی 78 درصد مردم اصفهان از ماسک استفاده می کنند، گفت: در اصناف 65 درصد، مترو 100 درصد، سایر وسایل حمل و نقل عمومی 70 درصد و بانک ها و ادارات 90 درصد از ماسک استفاده می شود.

طاهره چنگیز در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا استان اصفهان، که عصر امروز (چهارشنبه_22 مردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: در هفته اخیر روند شیوع کرونا در استان نسبتا ثابت بوده، البته این روند در شهرهای استان متفاوت است.

وی با بیان اینکه کماکان وضعیت 11 شهرستان استان قرمز است، گفت: وضعیت برخی شهرستان های نارنجی، قرمز و شهرستان های قرمز، نارنجی شدند و جابجایی کمی اتفاق افتاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه وضعیت شهر اصفهان همچنان قرمز است، افزود: وضعیت شهرستان خمینی شهر و خوانسار قرمز شده، درحالی که وضعیت بویین و میاندشت که مدت ها سفید بود، نارنجی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

78 درصد مردم اصفهان از ماسک استفاده می کنند

78 درصد مردم اصفهان از ماسک استفاده می کنند