مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 15:152020-08-12پزشكي

انجام251 مورد بازرسی از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی در گچساران


معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: طی یک هفته گذشته 251مورد بازدید از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی صورت گرفت.

- عباس باشتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد:  با توجه به  وضعیتشهرستان و در برابر ویروس کرونا نظارت بر صنوف بازارو ادارات و اماکن شهرستان تشدید یافته است.

 وی ادامه داد: طی یک هفته گذشته 251مورد بازدید از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی صورت گرفت.

معاون  شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: همچنین 109 مورد بازدید از امکان عمومی به جهت رعایت پروتکل بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی انجام گرفته است.

 باشتی با بیان اینکه در این زمینه18مورد اخطاریه بهداشتی صادر که در این زمینه منجر به تعطیلی و پلمب 3 واحد صنفی شه است، افزود: در این راستان 2 خواربارفروشی و یک آرایشگاه به دلیل عدم رعایت پروتکل بهداشتی پلمب شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تعداد 3200 واحد کارگاه در شهرستان فعال هستند، گفت:  در هفته گذشته از 102 واحد کارگاه بازدید به عمل آمده که تعداد 93 واحد پروتکل ها بهداشتی را رعایت و تعداد 9 واحد به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی اخطاریه صادر  و تعداد 3 مورد از واحدها پلمب شدند.

 باشتی  به بازدید از اماکن اداری و بانک ها اشاره و ابراز کرد: در این زمینه 23 مورد بازدید صورت گرفت که از مجموع این بازدیدها 14


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام251 مورد بازرسی از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی در گچساران

انجام251 مورد بازرسی از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی در گچساران