مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 13:402020-08-12سياسي

مخالفت با تعویق کنکور، نظر شخص رییس جمهور بوده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در صفحه اینستاگرام با اشاره به اظهارات متناقض وزرای علوم و بهداشت درباره برگزاری کنکور، - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مخالفت با تعویق کنکور با فشار و نظر شخص رییس جمهوربوده است و این رفتار لجبازی در قبال سلامت داوطلبان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در صفحه اینستاگرام با اشاره به اظهارات متناقض وزرای علوم و بهداشت درباره برگزاری کنکور، نوشت: معتقدم مخالف با تعویق کنکور با فشار شخص رییس جمهور بوده و دولت در این زمینه قطعا سیاسی کاری کرده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت نباید مسئله ای را به مسائل جامعه اضافه می کرد، افزود: با توجه به وجود یک میلیون و 400 هزار داوطلب در کنکور سراسری، در حال حاضر دغدغه داوطلبان به همراه خانواده آن ها که طیف وسیعی از مردم جامعه هستند، چگونگی برگزاری کنکور است که دولت در این زمینه یک آشفتگی برای اذهان عمومی به وجود آورد.

تغییر نظر وزرا در حضور رییس جمهور هیچ معنایی جز لجبازی با ملت ایران ندارد وی ادامه داد: نظر وزرای علوم و بهداشت در روز 20 مردادماه در نشستی که با برخی نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت با تعویق کنکور، نظر شخص رییس جمهور بوده است

مخالفت با تعویق کنکور، نظر شخص رییس جمهور بوده است