مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 12:002020-08-12بين الملل

مسکو: تلاش های آمریکا درباره قطعنامه 2231 سازنده نیست


نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین اعلام کرد: تلاش های آمریکا درباره قطعنامه 2231 سازنده نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین امروز چهارشنبه با انتشار پیامی توییتری به موضع گیری اخیر آمریکا در قبال ایران واکنش نشان داد.

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در این خصوص نوشت: تلاش های آمریکا برای اصلاح قطعنامه 2231 شورای امنیت در خصوص تحریم تسلیحاتی ایران، توجیه ناپذیر و غیرسازنده هستند.

وی در این باره ادامه داد: راه واقعی برای تقویت و تحکیم ثبات در خلیج فارس آغاز گفتگوی مستقیم در راستای برقراری امنیت جمعی در منطقه است.

گفتنی است، خبرگزاری رویترز به نقل از خبرنگار خود سازمان ملل پیشتر گزارش داد که واشنگتن در پیش نویس قطعنامه تحریم تسلیحاتی علیه ایران اصلاحاتی انجام داده است.

آمریکا در این پیش نویس به زبان ساده از اعضای شورای امنیت خواسته است که تحریم های تسلیحاتی علیه ایران را تا زمانی که شورای امنیت تصمیم دیگری بگیرد، تمدید کنند.

از دیگر اصلاحات اعمال شده در این پیش نویس قطعنامه می توان به تقلیل آن از 35 پاراگراف به 2 یا 4 پاراگراف؛ حذف تحریم مقام های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ عدم تمدید تحریم ها برای مدت نامعلوم و در عوض، تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: تلاش های آمریکا درباره قطعنامه 2231 سازنده نیست

مسکو: تلاش های آمریکا درباره قطعنامه 2231 سازنده نیست