مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 11:202020-08-12حوادث

ویزیت 700 مجروح انفجار لبنان در بیمارستان صحرایی هلال احمر


مدیر بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر ایران در بیروت از ویزیت 700 بیمار و مجروح لبنانی تا پایان روز سه شنبه 21 مردادماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدباقر محمدی گفت: روز شنبه 18 مردادماه بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر ایران در بیروت برای مداوای مجروحان حادثه انفجار در این شهر برپا شد و تا پایان روز سه شنبه 21 مردادماه، بالغ بر 700 نفر مراجعه کرده و خدمات بهداشتی و درمانی دریافت کردند.

وی افزود: با تلاش کادر پزشکی و پرستاری داوطلب جمعیت هلال احمر که از ایران به بیروت اعزام شده بودند، اعمال جراحی های کوچک هم در بیمارستان صحرایی انجام شد.

مدیر بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر ایران در بیروت با بیان اینکه بیمارستان صحرایی این جمعیت جزو معدود، بیمارستان های صحرایی است که در حال حاضر در کشور لبنان به مردم آسیب دیده خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهد، تاکید کرد: این بیمارستان با تدبیر دکتر همتی برای کمک به مردم آسیب دیده بیروت راه اندازی شده است.

به گفته وی، بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر ایران در کنار بیمارستان های شهر بیروت در حال ارائه خدمات به بیماران و مجروحان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزیت 700 مجروح انفجار لبنان در بیمارستان صحرایی هلال احمر

ویزیت 700 مجروح انفجار لبنان در بیمارستان صحرایی هلال احمر