مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 10:502020-08-12سياسي

ارائه خدمات حقوقی و دادرسی رایگان به نیازمندان ایلامی


رییس کل دادگستری استان ایلام از ارائه خدمات حقوقی و دادرسی رایگان به مددجویان و نیازمندان ایلامی خبر داد و گفت: همچنین مددجویان از وکلای نیکوکار برخوردار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی دهقان ظهر چهارشنبه در آیین امضای تفاهم نامه ارائه خدمات رایگان قضایی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی بیان کرد: کاستن از میزان آسیب های اجتماعی در این استان یک وظیفه عمومی بوده که لازم است علاوه بر نهادهای حمایتی، دستگاه های دولتی، تشکلهای مردمی و عموم مردم که همه دارای مسئولیت اجتماعی هستند در آن مشارکت داشته باشند.

وی با عنوان اینکه مشکلات مالی و معیشتی ارتباط تنگاتنگی با آسیب های اجتماعی دارند افزود: اینکه کمیته امداد در جای جای این استان رفع مشکل مسکن نیازمندان را به صورت جدی دنبال کرده و به مراحل نهایی رسانده است و یا تلاش جدی این دستگاه برای ایجاد اشتغال نیازمندان نقش مهمی در رفع دغدغه نیازمندان و دوری آنها از آسیب های اجتماعی داشته است.

مدیرکل دادگستری استان ایلام کاستن از مشکلات نیازمندان و میزان فقر در این استان را نیازمند یک پویش اجتماعی دانسته و افزود: این مهم باید با مشارکت نهادهای حمایتی به عنوان یک وظیفه اجتماعی برای همه کسانی که دارای توانمندی مالی هستند شکل بگیرد و هر کسی در قبال رفع مشکل نیازمندان احساس وظی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات حقوقی و دادرسی رایگان به نیازمندان ایلامی

ارائه خدمات حقوقی و دادرسی رایگان به نیازمندان ایلامی