مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 10:502020-08-12سياسي

پیشنهاد لغو طرح ترافیک تا پایان مرداد به ستاد ملی مبارزه با کرونا


معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور از ارائه پیشنهاد تداوم لغو طرح ترافیک و تداوم کاهش حضور یک سوم کارکنان دولت تا پایان مرداد خبر داد.

- جی پلاس ، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور ظهر امروز در حاشیه سی امین نشست کمیته امنیتی انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مدیریت و کنترل هوشمند فاصله اجتماعی از مدت ها قبل مطرح بود که درهمین راستا چند سامانه در جلسه امروز ارائه و در نهایت مقرر شد مرکز دیتابیسی آماده شود تا در صورت تصویب ستاد ملی این سامانه ها با استفاده از این دیتابیس، کنترل هوشمند بیماری و فاصله گذاری اجتماعی را اجرایی کنند.

او افزود: دو کار اساسی پیش روی ماست نخست آن که سامانه های هوشمند اجرایی شود و دیگر آنکه برنامه یک ساله سازمان ها و نهاد ها برای همزیستی با کرونا تدوین شود.

ستاد ملی این موضوع را تصویب کرده لذا سازمان ها باید ظرف مدت یک ماه برنامه یک ساله خود را با درنظر گرفتن کاهش شیوع بیماری پس از تصویب در کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مصوب و در مرحله بعد این برنامه توسط ستاد ملی مصوب شود تا لازم الاجرا باشد.

ذوالفقاری ادامه داد: در این برنامه باید موضوعاتی همچون صیانت از کارکنان، صیانت از مراجعان، نحوه استفاده از امکانات و تجهیزات، باید ها و نباید هایی در ارتباط با بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد لغو طرح ترافیک تا پایان مرداد به ستاد ملی مبارزه با کرونا

پیشنهاد لغو طرح ترافیک تا پایان مرداد به ستاد ملی مبارزه با کرونا