مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 09:402020-08-12سياسي

توضیحات مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی درباره یک خبر


مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی طی نامه ای توضیحاتی درباره خبر «عضویت تاجگردون در هیأت علمی مؤسسه نیاوران» ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه سیاسی خبرگزاری فارس، مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی طی نامه ای توضیحاتی درباره خبر عضویت تاجگردون در هیأت علمی مؤسسه نیاوران ارائه کرد.

متن توضیحات این موسسه به شرح زیر است: در متن خبر فوق الذکر اشاره شده که اخیراً آقای غلامرضا تاجگردون به عضویت هیأت علمی مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی درآمده است.

ضمن رد و تکذیب این موضوع به صراحت اعلام می دارد که آقای غلامرضا تاجگردون از سال 1384 به عضویت هیأت علمی این مؤسسه درآمده است و فعالیت علمی و آموزشی خود را در مؤسسه آغاز نموده است.

وی پس از موفقیت در انتخابات در دوره قبل مجلس شورای اسلامی طبق قوانین و مقررات موضوعه و آیین نامه مأموریت ها با موافقت مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی به مجلس اسلامی مأمور شده است.

همانطور که استحضار دارید اخیراً واحد ذی ربط در مجلس شورای اسلامی به دلیل رد اعتبار نامه ایشان، طی مکاتبه ای به مؤسسه پایان مأموریت نامبرده را اعلام نموده است، لذا آقای غلامرضا تاجگردون جهت ادامه فعالیت به محل خدمت خود در موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی بازگشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی درباره یک خبر

توضیحات مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی درباره یک خبر