مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 09:102020-08-12سياسي

شرط برگزاری مراسم توسط هیأت ها ثبت در سامانه است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه همه هیأت های استان البرز را ترغیب می کنیم تا مراسم عزاداری ماه محرم را برپا کنند، گفت: شرط برگزاری مراسم توسط هیأت ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: پیشنیه خدمات فرهنگی برای ما حائز اهمیت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در ادامه به برگزاری مراسم محرم اشاره و بیان کرد: پخش سبد کالا، گند زدایی و خدمت در بیمارستان ها در کنار تغسیل و تدوین اموات کرونا یی بخشی از خدمات گروه های جهادی و هیأتی است و همان گروه ها امروز برای برگزاری مجلس امام حسین (ع) خیز برداشته اند.

به گفته این مقام مسؤول زیرساخت های استان البرز رصد شده است و بسیار امیدواریم تا بتوانیم به صورت موفق و منطقی از برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) بر بیاییم.

وی افزود: مجموعغه تبلیغات اسلامی همه هیأت ها را ترغیب می کند تا مجالس عزاداری خود را برگزار کنند، چرا که تعداد بالای هیأت ها به کاهش جمعیت در این مراسم کمک خواهد کرد از این رو از همه هیأت ها می خواهیم در این زمینه شرایط لازم را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط برگزاری مراسم توسط هیأت ها ثبت در سامانه است

شرط برگزاری مراسم توسط هیأت ها ثبت در سامانه است