مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-12سياسي

نزاع بر سر منافع مردم یا انتقام گیری شخصی؟


مدت هاست اختلافات میان اعضای شورای شهر تالش موجب اخلال در عملکرد شهرداری و معطل ماندن امورات شهروندان شده است و هزینه های سنگینی بر شهر تالش تحمیل کرده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، دوره پنجم شورای شهر در تالش و بسیاری از شهرهای کشور در طول سال های گذشته روزهای پرحاشیه و پرتنشی را سپری کرده اند.

درحالی که شورای دوره پنجم در شهرستان تالش سال پایانی خود را سپری می کند اما هنوز اختلاف و تنش ها میان آنان به پایان نرسیده و به اوج خود رسیده است.

با روی کار آمدن شهرام غنی زاده (شهردار فعلی) و پایان درگیری و تنش یک ساله میان اعضای شورا برای عزل شهردار سابق انتظار می رفت که شاهد توجه بیشتر اعضای شورا به امورات شهری و پیگیری مطالبات بر زمین مانده شهروندان تالشی باشیم.

اما گویا تقدیر ساختمان شورای شهر تالش این است که رنگ آرامش را به خود نبیند و ادامه اختلافات موجب شود تا حتی دعوت نامه فرماندار تالش و حضور نماینده وی نیز به برگزاری جلسه انتخاب هیئت رییسه کمکی نکند و این جلسه برای سومین بار به علت عدم حضور سه تن از اعضا (اردویی، زینلی و حسین پور) به حدنصاب نرسیده و به جلسات بعدی موکول شود.

آنچه بدیهی است شورای شهر موظف به شرکت در جلسات و پیگیری مصوبات شورا، درخواست ها و مطالبات شهرداری و شهروندان هستند و عدم حضور آنان به هر دلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزاع بر سر منافع مردم یا انتقام گیری شخصی؟

نزاع بر سر منافع مردم یا انتقام گیری شخصی؟