مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 08:202020-08-12پزشكي

پادگان های ارتش آماده برگزاری کنکور سراسری 99


در همان روزهای نخست شیوع کرونا، طی دیداری که با وزیر بهداشت داشتیم، توانستیم تمام توان خود را در جهت کمک و حمایت از هموطنانمان در سراسر کشور پای کار بیاوریم و این وضعیت همچنان ادامه دارد.

- معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: کما فی‌السابق نیروهای ارتش آمادگی دارند که ضمن انجام مأموریت‌های خود، خدمات لازم را در این رابطه و کمک به هموطنان انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ارتش، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز در مراسم بازدید از بخش‌های نوین دانشگاه علوم پزشکی آجا با اشاره به اینکه ارتش ضمن انجام مأموریت‌های محوله آماده خدمت‌رسانی به مردم است، اظهار داشت: سامانه بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنان از آمادگی کامل برای خدمت به مردم و انجام فعالیت‌های مرتبط با پدافند زیستی برخوردار است.

وی ادامه داد: ارتش هنگام شیوع بیماری کرونا از همان روزهای آغازین تلاش‌های گسترده و ارزشمندی انجام داد و بهترین وضعیت سلامت را در پادگان‌ها ایجاد کرد؛ چراکه برای داشتن نیروی رزم سالم و توان رزم مقابله با تهدیدات، در درجه نخست نیازمند برخورداری از سلامت جسمانی هستیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش عنوان کرد: امروز وضعیت ارتش در مقابله با شیوع ویروس کرونا مناسب است و امیدواریم حتی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادگان های ارتش آماده برگزاری کنکور سراسری 99

پادگان های ارتش آماده برگزاری کنکور سراسری 99