مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-12اقتصادي

فروشگاه بانک مبل ملایر افتتاح شد


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ملایر از افتتاح فروشگاه بانک مبل این شهرستان خبر داد و گفت: این فروشگاه با حضور برخی از مسئولان شهرستان به بهره برداری رسید.

- ایسنا/همدان رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ملایر از افتتاح فروشگاه بانک مبل این شهرستان خبر داد و گفت: این فروشگاه با حضور برخی از مسئولان شهرستان به بهره برداری رسید.

ابراهیم جلیلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: فروشگاه بانک مبل ملایر با 2000 مترمربع زیربنا برای 18 نفر اشتغال مستقیم و 100 نفر اشتغال غیرمستقیم با سرمایه گذاری بخش خصوصی به مبلغ 40 میلیارد تومان و در چهار طبقه به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: تمامی محصولات این فروشگاه از شهرستان ملایر تهیه و عرضه خواهد شد و محصولات جانبی و تزیینی مانند لوستر و انواع دکوری که توسط هنرمندان ملایری تولید می شود نیز در آن وجود دارد.

جلیلی با اشاره به اینکه شهرستان ملایر پس از دریافت عنوان شهر جهانی مبلمان منبت، سرمایه گذاری های بسیاری را در زمینه تولید مبلمان، ایجاد کارگاه های جدید و افتتاح فروشگاه جذب کرده است، گفت: از ابتدای سال جاری 21 فروشگاه به فروشگاه های مبل و منبت شهرستان اضافه شده است که حدود 12 درصد افزایش فروشگاه داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشگاه بانک مبل ملایر افتتاح شد

فروشگاه بانک مبل ملایر افتتاح شد