مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 07:102020-08-12فرهنگي

عقب گرد هنرمندان از اجرای نمایش درسالن ها/ کرونا و ادامه بی انگیزگی تئاتری ها


پس از گذشت شش ماه از شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور و با راه اندازی دو باره سالن های تئاتر باز هم شاهد این نبودیم که هم صندلی های سالن ها پر شوند و هم هنرمندان رغبتی به اجرای نمایش داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، شش ماه از شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفند ماه در کشورمان و سراسر جهان می گذرد، سالن های نمایش از ابتدای اسفند تا ابتدای خرداد ماه تعطیل بودند ، در همین دوره چالش های مختلفی درباره تأمین معیشت هنرمندان و اعتمادسازی مجدد مخاطبان برای ورود به سالن های تئاتر ایجاد شد.

اما در همان زمان بازگشایی سالن ها دیگر شاهد این نبودیم که هنرمندان رغبتی برای اجرا در سالن ها داشته باشند به طوریکه سالن ها خود دست به تبلیغات برای گرفتن اجراها می زدند بیشتر نمایش هایی که از سال گذشته اجراهایشان نصفه و نیمه باقی مانده بود که تمایلی به اجرای مجدد نداشتند الا تعداد خیلی کمی! سایر تولیدات جدید و نمایشی برنامه ریزی شده برای امسال نیز شاید بیش از هشتاد درصد تمایلی به اجرا نداشتند.

هنرمندانی که تصمیم به اجراهای بیگ پروداکشن داشتند که از خیر اجرا گذاشتند به دلیل پروتکل های بهداشتی و پر کردن پنجاه درصدی سالن و فاصله گذاری برای هنرمندان و تماشاگران کمتر کسی رغبت به اجرا می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب گرد هنرمندان از اجرای نمایش درسالن ها/ کرونا و ادامه بی انگیزگی تئاتری ها

عقب گرد هنرمندان از اجرای نمایش درسالن ها/ کرونا و ادامه بی انگیزگی تئاتری ها