مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-12اقتصادي

قابلیت امضای الکترونیک اسناد سامانه تدارکات در سمنان فراهم شد


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از فراهم شدن قابلیت امضای الکترونیک اسناد در سامانه تدارکات الکترونیک خبر داد.

- معصومه عزیزی به خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان گفت: فرآیند ارسال نسخه های فیزیکی در سامانه تدارکات الکترونیک حذف و قابلیت امضای الکترونیک اسناد در این سامانه فراهم شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به قانون تجارت الکترونیکی و قانون برنامه ششم توسعه کشور، نسخ الکترونیکی اسنادی که طبق مقررات ماده 32 قانون تجارت الکترونیکی مجهز به امضای الکترونیکی شده باشند اصالت داشته و معتبر و مکفی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار کرد: با استفاده از قابلیت جدید صرفاً نسخ الکترونیکی اسناد با استفاده از امضای الکترونیکی صاحبان حق امضا در سامانه بارگذاری می شوند و نیازی به چاپ امضا و مهر گرم و اسکن اسناد نبوده و همچنین نیازی به ارسال نسخ فیزیکی نیست.

عزیزی با اشاره به اتخاذ تدابیر فنی و امنیتی لازم جهت حفاظت از نسخ الکترونیکی امضا شده افزود: با توجه به اینکه بهره برداری از قابلیت جدید نیازمند اخذ گواهی امضای الکترونیکی است، به منظور لحاظ نمودن فرصت کافی برای اخذ گواهی مذکور، ارسال موازی نسخ فیزیکی اسناد تا پایان مردادماه سال جاری بلامانع خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابلیت امضای الکترونیک اسناد سامانه تدارکات در سمنان فراهم شد

قابلیت امضای الکترونیک اسناد سامانه تدارکات در سمنان فراهم شد