مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 06:152020-08-12سياسي

جهادگران دانشگاه رازی به نیازمندان کرمانشاهی کمک جهادی و مومنانه می کنند


محمدمهدی شیرین بیان، مسئول جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: اجرای طرح رزمایش مواسات و کمک مومنانه را در این تشکل دانشجویی از ماه مبارک رمضان آغاز کردیم و اکنون قرار است برگزاری اردوی جهادی .

- مسئول جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: جهادگران دانشگاه رازی در قالب طرح کمک مومنانه اقدام به توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان این شهرستان کردند.

محمدمهدی شیرین بیان، مسئول جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: اجرای طرح رزمایش مواسات و کمک مومنانه را در این تشکل دانشجویی از ماه مبارک رمضان آغاز کردیم و اکنون قرار است برگزاری اردوی جهادی با طرح کمک های مومنانه در این تشکل دانشجویی پیوند خورد.

شیرین بیان اضافه کرد: در قالب این اردوی جهادی، بسته های معیشتی در اختیار خانواده های نیازمند و کم برخوردار قرار می گیرد و به مناسبت عید غدیر، بخشی از این مهم اجرایی شد.

مسئول جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه ابراز کرد: بر همین اساس، اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه رازی را با شناسایی دانش آموزان نیازمند جامانده از تحصیل آغاز خواهیم کرد و در مساجد محله در محیط باز با رعایت کامل اصول بهداشتی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران دانشگاه رازی به نیازمندان کرمانشاهی کمک جهادی و مومنانه می کنند

جهادگران دانشگاه رازی به نیازمندان کرمانشاهی کمک جهادی و مومنانه می کنند