مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 05:402020-08-12سياسي

شرایط و جزییات پرواز تهران به اتریش اعلام شد


شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با اشاره به از سرگیری پروازهای تهران – وین از بیست وپنجم مردادماه امسال به صورت هفتگی، جزییات و شرایط پرواز به اتریش را اعلام کرد.

- شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با اشاره به از سرگیری پروازهای تهران – وین از بیست وپنجم مردادماه امسال به صورت هفتگی، جزییات و شرایط پرواز به اتریش را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما اعلام کرد که از تاریخ 25 مردادماه سال جاری، براساس برنامه در روزهای شنبه هر هفته از تهران به فرودگاه وین پرواز می کند.

این پرواز در روزهای شنبه هر هفته، با شماره 717 در ساعت 8 و 40 دقیقه بامداد فرودگاه امام خمینی (ره) ترک و در ساعت 10 و 30 دقیقه (به وقت محلی) در فرودگاه وین به زمین می نشیند.

همچنین بازگشت این پرواز در همان روز، با شماره 716 در ساعت 11 و 50 دقیقه به وقت محلی از فرودگاه وین پرواز می کند و در ساعت 18 و 40 دقیقه وارد فرودگاه امام خمینی (ره) می شود.

حسین جهانی – مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) – در گفت وگو با ایسنا درباره شرایط و جزییات پرواز تهران – وین اظهار کرد: هموطنان برای خرید بلیت این پروازها می توانند به سایت https://ebooking.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط و جزییات پرواز تهران به اتریش اعلام شد

شرایط و جزییات پرواز تهران به اتریش اعلام شد