مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-12اقتصادي

نتیجه یازدهمین مرحله از حراج اوراق بهادار دولتی اعلام شد


وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه‌ای نتیجه یازدهمین مرحله از حراج اوراق بهادار دولتی در هفته منتهی به 21 مرداد ماه 99 را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا و به نقل از وزارت اقتصاد، بر اساس این اطلاعیه، حسب تصمیمات اتخاذ شده در راستای تأمین مالی بهینه، یازدهمین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی در هفته منتهی به 21 مردا ماه 99 برگزار شد، که طی آن پس از اخذ سفارش‌های خرید اوراق از متقاضیان در سامانه‌های بازار بین‌بانکی کارگزاری بانک مرکزی و مظنه‌یابی شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، مجموعاً مبلغ 3.

041 میلیارد تومان اوراق به فروش رسید.

گفتنی است، وزارت امور اقتصادی و دارایی برای تأمین مالی اقتصاد کشور با کمترین تبعات تورمی، طی ماه‌های اخیر نسبت به انتشار اوراق بهادار دولتی با استفاده از روش‌های مختلف از جمله برگزاری یازده مرحله حراج اوراق بدهی اقدام نموده است که از این طریق تاکنون، در مجموع معادل 52.

841 میلیارد تومان تأمین مالی انجام شده است.

در ادامه اقدامات وزارت امور اقتصادی و دارایی برای تأمین مالی اقتصاد کشور با هدف کاهش تبعات تورمی، خزانه‌داری کل کشور طی ماه های اخیر نسبت به انتشار و عرضه اوراق بهادار دولتی با استفاده از روش‌های مختلف از جمله برگزاری یازده مرحله حراج اوراق بدهی میان بانک‌ها، موسسات اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه یازدهمین مرحله از حراج اوراق بهادار دولتی اعلام شد

نتیجه یازدهمین مرحله از حراج اوراق بهادار دولتی اعلام شد