مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-12سياسي

نیروی زمینی ارتش آماده انجام هر نوع مأموریتی است


فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع مسئولان فضای مجازی نزاجا با بیان اینکه این نیرو آماده انجام هر نوع مأموریتی است گفت: امروز فضای مجازی فرصت مناسبی برای انعکاس فعالیت ها و برنامه های سازمانی است.

- فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع مسئولان فضای مجازی نزاجا با بیان اینکه این نیرو آماده انجام هر نوع مأموریتی است گفت: امروز فضای مجازی فرصت مناسبی برای انعکاس فعالیت ها و برنامه های سازمانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع مسئولان فضای مجازی این نیرو گفت: فضای مجازی، فضای فرصت هاست تا بتوانیم از این راه بهترین بهره برداری را برای ارتقای تعالی معنوی کارکنان این نیرو ببریم.

وی با بیان اینکه با تولید محتوای مناسب و اخبار صحیح می توانیم دشمنان را از دروغ پردازی و شایعه پراکنی دور سازیم گفت: فضای خبر و اطلاع رسانی به سرعت در حال پیشروی است، امروز ارتش جمهوری اسلامی با ورود به فضای مجازی فرصت مناسبی را دارد تا با تولید محتوای فاخر و اخبار موثق، دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود نا امید سازد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه تحرک نیروی زمینی ارتش افزود: امروز در بعد رزمی، تحرک نزاجا به 70 الی 95 درصد رسیده است، در حوزه رزهی تمام ادوات شنیدار به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی زمینی ارتش آماده انجام هر نوع مأموریتی است

نیروی زمینی ارتش آماده انجام هر نوع مأموریتی است