مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 05:202020-08-12بين الملل

مذاکره با ایران؛ حقیقتی پنهان یا قمار انتخاباتی ترامپ؟


به نظر می رسد ترامپ برای متقاعد کردن هوادارانش در تلاش است تا به آن ها بفهماند می تواند به توافقی با ایران دست پیدا کند که از توافق قبلی (برجام) بهتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، بیش از 24 ساعت است که النشره ی نوشته بود: در سه ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تهران و واشنگتن در آستانه دور جدیدی از مذاکرات، فی مابین خود هستند.

ادعای جدید مذاکره ایران و آمریکا از کجا نشات گرفت؟ به نظر می رسد تمایل ترامپ برای مذاکره با ایران هرچه به انتخابات آمریکا نزدیک تر شده، بیشتر می شود.

5 روز پیش که ترامپ برای تبلیغات انتخاباتی اش بین هواداران خود حاضر شده بود گفت: اگر در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شوم، خیلی زود با ایران به توافق می رسم.

علی ربیعی ، سخنگوی دولت نیز در واکنش به اظهارات این نامزد ریاست جمهوری دور بعدی آمریکا گفت: ترامپ چهار سال فرصت را برای توافق با ایران را از دست داد.

حدود دو ماه پیش نیز در جریان تبادل مایکل وایت، جاسوس آمریکایی با دکتر مجید طاهری، دانشمند ایرانی زندانی شده در ایالات متحده، ترامپ در توییتی ضمن تشکر از ایران مدعی شد که با آزادی وایت امکان مذاکره با ایران به وجود آمده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره با ایران؛ حقیقتی پنهان یا قمار انتخاباتی ترامپ؟

مذاکره با ایران؛ حقیقتی پنهان یا قمار انتخاباتی ترامپ؟