مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 05:152020-08-12اقتصادي

مدرس خیابانی از مجلس رای اعتماد نگرفت


صبح روز چهارشنبه، مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد قالیباف، بررسی برنامه و صلاحیت حسین مدرس خیابانی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت و اخذ رای اعتماد را در دستور کار جلسه علنی امروز نمایندگان قرار داد.

- برنامه های وزیر پیشنهادی با جهش تولید منافات دارد محسن زنگنه در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در مخالفت با حسین مدرس خیابانی گفت: مخالفت امروز با شخص جنابعالی نیست، بلکه این مخالفت با بیش از یک سال عملکرد ضعیف و غیرمدبرانه بزرگترین وزارتخانه اقتصادی دولت است که معیشت، تولید و اشتغال به آن گره خورده است و متاسفانه شما به عنوان قائم مقام این وزارتخانه و شخص اول کشور در حوزه بازرگانی و بازار سهم زیادی در این ناکارآمدی دارید.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بپذیرید که نمی توان عملکرد ضعیف یک ساله وزارت شما را نادیده گرفت.

رزومه شما برجسته است، اما امروز روز بررسی رزومه ها نیست، بلکه روز بررسی عملکردهاست، مباحث مختلفی درخصوص انتصاب شما در این مدت سه ماه مطرح است و یا پرداخت ارز 4200 تومانی به شرکت های خاص، اما امروز موضوعات دیگری را مطرح می کنم.

وی با بیان اینکه چند دهه است که تولید ایران در بخش بازرگانی به گروگان گرفته شده است، افزود: زمانی که شما به وزارت صنعت، معدن و تجارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرس خیابانی از مجلس رای اعتماد نگرفت

مدرس خیابانی از مجلس رای اعتماد نگرفت