مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 05:102020-08-12اقتصادي

چرا بلیط هواپیمای سنندج گران است؟


فاصله فرودگاه سنندج تا تهران، با فاصله فرودگاه کرمانشاه تا تهران تقریبا برابر است اما قیمت بلیط هواپیما در این دو فرودگاه بسیار متفاوت و قیمت بلیط هواپیمای فرودگاه سنندج گرانتر است.

- ایسنا/کردستان فاصله فرودگاه سنندج تا تهران، با فاصله فرودگاه کرمانشاه تا تهران تقریبا برابر است اما قیمت بلیط هواپیما در این دو فرودگاه بسیار متفاوت و قیمت بلیط هواپیمای فرودگاه سنندج گرانتر است.

فرودگاه سنندج تنها فرودگاه استان کردستان است که در سال 1347ساخت ساختمان اوّلیه آن آغاز و در سال 1350 بعنوان تنها فرودگاه عملیاتی استان کُردستان، با امکانات بسیار اندک شروع به کار کرد.

فرودگاه سنندج با 900 هزار متر مساحت در جنوب غربی این شهر و در ابتدای جاده سنندج به کرمانشاه واقع شده است.

گرانی بلیط هواپیما، عدم وجود پروازهای منظم و همه روزه فرودگاه سنندج موجب شده تا بسیاری از مسافرین به فرودگاه های استان های همجوار روی بیاورند و بی تفاوت از کنار فرودگاه سنندج به مقصد فرودگاه کرمانشاه یا همدان بروند.

چرا بلیط هواپیمای فرودگاه سنندج گرانتر از فرودگاه های همجوار است؟ عباس نظری زاده در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه قیمت بلیط هواپیما در کشور بین شرکت های هواپیمایی رقابتی است و بر اساس تعداد مسافران تعیین می شود اظهار کرد: شرایط توپوگرافی سنندج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا بلیط هواپیمای سنندج گران است؟

چرا بلیط هواپیمای سنندج گران است؟