مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 04:152020-08-12سياسي

مراسم«مباهله» در 24 نقطه تهران با پروتکل های بهداشتی برگزار میشود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری مراسم «مباهله» در 24 نقطه تهران با پروتکل های ویژه بهداشتی خبر داد و گفت: این مراسم از طریق فضای مجازی منعکس خواهد شد.

- تهران- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری مراسم مباهله در 24 نقطه تهران با پروتکل های ویژه بهداشتی خبر داد و گفت: این مراسم از طریق فضای مجازی منعکس خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم ویژه مباهله در 24 نقطه تهران خبر داد و اظهار داشت: روز مباهله یکی از رخدادهای مهم تاریخ اسلام و از سندهای قطعی حقانیت اهل بیت (ع) است که همگان بدان معترف هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه این رخدادها بیانگر هویت دینی و الهی جامعه اسلامی وشیعی است افزود: ما وظیفه داریم به عنوان میراث دار مکتب قرآن و اهل بیت (ع) ضمن تبیین این حقایق، این مناسبت ها را همیشه زنده نگهداریم.

محمودی گفت: به همین منظور در شب و روز جمعه که سالروز مباهله است مراسم و برنامه هایی متناسب با شرایط موجود برگزار خواهد شد و علاوه به تبیین این حماسه و واقعه بی بدیل تاریخ اسلام در مساجد و نمازهای جمعه ای که برگزار می شود، در 24 نقطه تهران در روز جمعه از ساعت 19 الی 20 مراسم محدود ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم«مباهله» در 24 نقطه تهران با پروتکل های بهداشتی برگزار میشود

مراسم«مباهله» در 24 نقطه تهران با پروتکل های بهداشتی برگزار میشود